maanantai 28. marraskuuta 2011

Last days

Moiiiii! En olekaan viime päivinä ehtinyt kauheasti postailemaan, sillä kakkakoulu vie niin paljon aikaa... Mutta ahhhh torstaina alkaa koko lukion viimeinen jakso, hallelujah. Olen muun muassa sössinyt ruotsin ja äikän kokeita ja käyttänyt ihan törkeästi energiaa kuviksen lukiodiplomiin, jonka deadline on ylihuomenna. Mutta nyt tunnelin päässä alkaa näkymään valoa, sillä olen jo melkein valmis koko sarjakuvapläjäyksen kanssa. Voisin vaikka joskus sitten iskeä tänne jotain kuvia teoksestani.. :)

Tässä muutamia lemppariostoksia ja yksi toive:
Rakkaushuivi Gina Tricotista <3

Olin sunnuntaina Ikeassa, ja löysin sieltä ihania kehyksiä, joista lisää myöhemmin...

Aprikoosinväriset helmet löytyivät Ninjasta!

Tämän hetken suurin toive: löytää ajaton, täydellisesti istuva ja mukava pikkumusta.

5 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

voisit pitää useammin hiuksii kiinni! näyttää tosi kivalta :)

riikka kirjoitti...

Jee postaus :---)

Jenni kirjoitti...

Moi :) Oon lukenu kermakakkumekkoa varmaan josku 10-vuotiaasta asti... :D Mahtavaa että sulla on nyt uus blogi.

riikka kirjoitti...

Sulla on muuten aina niin kivoja kollaaseja :--)

Heta Emma Juulia kirjoitti...

Anonyymi: Joo nyt kun tukka alkaa kasvamaan ni eiköhän onnistu ;)

riikka: Jeeee :D

chiyorocks: Voi kun kiva kuulla tai siis lukea :)

riikka: kiitos kiitos! Harmi vaan kun mulla ei ole uudella koneella enää photoshoppia ni teen näitä nyt gimpillä, joka on ohjelmana ihan uusi ja vieras mulle.... mut enköhän mä opi :D